Ogłoszenie 

Obsluga informatyczna firm Sukienki outsourcing

Poprzedni temat «» Następny temat
Żużel
Autor Wiadomość
Domolek 

Kolekcjoner od: 2011.05.30
Wysłany: Wto Cze 14, 2011 17:37   

Lekko odkopałem :D
Ja jestem z Zielonej Góry i jestem fanem Falubazu! ;) Nie jestem na każdym meczu , bo nie zawsze mam na to czas. Mam też kilka autografów naszych żużlowców np : Patryka Dudka , Grześka Zengoty , Piotrka Protasiewicza oraz byłego już zawodnika Fredrika Lindgrena ;) )

oko98 

Profil: Pamiątki sportowe,autografy
Kolekcjoner od: 10 styczen 2011
Ostrzeżeń:
 10/4/4
Wysłany: Pon Lut 06, 2012 09:00   

jestem prawie na każdym meczu Tauron Azoty Tarnów. Posiadam kilka pamiątek i autografów takich jak:Kacper Gomólski,Janusz Kołodziej,Martin Vaculik,Maciej Janowski,Leon Madsen no i Grag Hencock-mam go na wymiane jak ktoś chce.
Posiadam także czapeczke Tauron Azoty Tarnów-można kupić. PW!

Nowik 

Profil: Autografy piłkarskie
Kolekcjoner od: 2008(autografy)
Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:06   

oko98 napisał/a:
jestem prawie na każdym meczu Tauron Azoty Tarnów. Posiadam kilka pamiątek i autografów takich jak:Kacper Gomólski,Janusz Kołodziej,Martin Vaculik,Maciej Janowski,Leon Madsen no i Grag Hencock-mam go na wymiane jak ktoś chce.
Posiadam także czapeczke Tauron Azoty Tarnów-można kupić. PW!

po 1. Fajnie, że jesteś kibicem Tauronów i Azotów.Na pewno fajnie się chodzi na mecz zamiast w barwach klubu to w kurteczce sponsora. Znasz jakieś modne przyśpiewki? Do boju Azoty?! Chodząc na żużel poznałem kilku fanów z Twojego(?) miasta i doskonale wiem, że klub z Tarnowa to UNIA TARNÓW, a Tauron i Azoty to firmy sponsorujące ten klub. Proponuję abyś na meczu zanucił coś o Tauronie- na pewno cały młyn zacznie za Tobą (o ile wpierw nie nakopią ci do tyłka).
po 2. Skoro jesteś prawie na każdym meczu to jak możesz nie znać historycznej nazwy ''twojego'' klubu + nazwy która jest skandowana na każdym meczu? Bo tego zrozumieć nie mogę.