A więc chciałbym zakomunikować (pewnie ku zdziwieniu większości) że likwiduję kolekcję autografów. Nie chciałbym tutaj aby większość tych "doświadczonych" kolekcjonerów od razu wieszała na mnie psy i pisała posty typu "Warto było kolekcjonować w ogóle", "Kolejny sezonowy kolekcjoner który chce tylko się wzbogacić" itp. tak więc proszę aby najpierw przeczytać to co napiszę a potem możecie ewentualnie komentować moją decyzję.
Otóż powodów do mojej decyzji było wiele i na pewno nie napisze tutaj wszystkich, ale pewnie te najważniejsze. Na pewno nie jest to to że kolekcjonerstwo mnie już znudziło, bo chęci dalej mam. Niestety studiuję i nie tylko mam co raz mniej czasu ale także i kasy. Ostatnio zaczęli mnie naciskać rodzice (wiem że mam już 20 lat, ale dalej się jeszcze nie usamodzielniłem i póki co dalej jestem na ich utrzymaniu) i w końcu sam doszedłem do wniosku że kolekcjonerstwo w moim przypadku i tak już raczej dłużej niż kilka lat nie pociągnie. Moja przygoda z tym trwała ponad 3 lata, fajnie było i na pewno fajnie by jeszcze dalej było, ale trzeba być konsekwentnym. Decyzja o zakończeniu tego przyszła nagle (świadczy to o tym że jeszcze w tamtym tygodniu wysłałem sporo listów oraz że ciągle przychodzi mi wiele odpisów np. dziś i ciągle przez jakiś czas jeszcze będę je dostawał) ale zapewniam że jest w pełni przemyślana.
Jeśli chodzi o moją funkcję moderatora na forum, to raczej się już przyzwyczaiłem do regularnego przesiadywania i pisania i raczej dalej będę to robił, tak więc jeśli admin pozwoli to dalej będę sprawował tą funkcję.
Wracając do samej likwidacji to najpierw daję możliwość kupna Wam, potem wystawię coś na allegro a następnie planuję być może pojawić się z resztą na którymś ze zlotów.
Tu macie całą listę: (nie wklejam jej tutaj bo to jest jednak ponad 1000 sztuk i mógłby zrobić się burdel trochę)